Brev:
På langtur
9. november 2009
Alder:
11 mdr.
På langtur
Hej Helen : )
Vi bor i udlandet og indtil videre har Emilie ligget i en speciel kørebox med sele, når vi om natten er kørt til Danmark.
Køreboxen er nu for lille, så hvad gør vi nu, når vi skal køre langt? Og hvad kan Emilie holde til?
Venlig hilsen
Gitte